Ceahlau august 2009 (fotojurnal)

Posted: 6 octombrie 2009 by Mihai Cibotaru in ceahlau, cort

      Un sfarsit de saptamana in Ceahlau la inceput de august. Motivul a fost celebra piramida ce apare la rasarit de soare intre Piatra Ciobanului si Toaca, profilata undeva spre Durau. Nu am ajuns chiar pe 5 august, dar tot am avut parte de multa aglomeratie sus pe munte. Lume multa, in pelerinaj, in pantofi cu toc si cu gentute Gucci. Povestea completa ceva mai incolo …

DSCF1294

DSCF1301

DSCF1311

DSCF1323

DSCF1336

DSCF1342

DSCF1355

         Dupa ce am urcat prin Poiana Maicilor, chiar odata montate corturile  inceput o ploaie de vara ce a durat cam o ora. Timp perfewct pentru un somn de dupa-amiaza, pentru ca apoi sa facem o plimbare pe platou. Unde am prins o vreme de vis …

DSCF1358

DSCF1360

DSCF1365

DSCF1395

           Undeva spre Jgheabul lui Voda, avem parte si de ceva fenomene optice, plus fantomele norilor pe cerul senin

DSCF1399

DSCF1401

            Piatra Lacrimata, iar in spate Toaca

DSCF1405

DSCF1406

DSCF1407

DSCF1409

DSCF1413

         Dimineata ne-am trezit cu noaptea in cap pentru a prinde atat rasaritul de soare, marea de nori, cat mai ales atractia turei, piramida

DSCF1447

DSCF1459

DSCF1459

DSCF1470

DSCF1471

DSCF1480

            Din cauza conditiilor meteo (bune, dar nu cele mai grozave), se pare ca piramida a fost mai putin vizibila decat caprele negre fotogenice de sub Piatra Ciobanului

DSCF1495

DSCF1513

            Dupa ce ne-am uscat hainele, am inceput coborarea pe la Stanca Dochiei spre Izvorul Muntelui

DSCF1531

DSCF1534

DSCF1553

Comentarii
  1. Legat de informatii montane, daca e sa fi ajuns careva pe acolo dintre noi afli de pe grupul de discutii de pe yahoo: hai_pe_munte. Sper sa reusesti sa ajungi in Tatra si la intoarcere sa scrii un articol in revista „haipemunte” la rubrica „muntii altora”. Numai bine

  2. silviu spune:

    Frumoasa revista voastra ,iar fotografiile sunt superbe .
    Ma poate ajuta cineva cu informati despre mintii Tatra ?
    Multumesc

    Dalcaran Silviu

  3. Catalin spune:

    Foarte frumoase pozele si superba zona; am notat si va fi pe lista de itinerarii. 🙂
    Nu prea am inteles, piramida ce este de fapt? Forma soarelui cum apare in poza, sau e o forma de relief… ?

Lasă un comentariu