Ultima zi de toamna, prima de iarna (fotojurnal, Rarau)

Posted: 2 Noiembrie 2009 by Mihai Cibotaru in cort, iarna, rarau

             Imi doream sa fac traseul asta din Slatioara spre Popii Raraului inca de prin clasa a XI-a; acuma eram aproape sigur ca voi vedea copaci de peste 1 metru in diametru; o bucla facuta pe un forestier cat si o gramada de drujbe m-au facut sa ratez celebrul „Codru secular de la Statioara”. Totusi, conform spuselor lui Raia Voicu, seful Salvamontului din zona, nu am ratat prea mult … ca sa mai vezi un copac cu adevarat secular se pare ca trebuie sa te avanti in inima padurii …

DSCF1916

DSCF1918

DSCF1935

DSCF1943

DSCF1946

DSCF1950

DSCF1956

DSCF1966

DSCF1981

DSCF1997

DSCF1999

DSCF2008

DSCF2011

DSCF2020

DSCF2033

DSCF2037

DSCF2040

DSCF2050

           Noaptea s-a lasat destul de friguroasa, cu temperaturi de circa -10 grade. Daca ziua de sambata a fost o autentica zi de toamna, cu cer senin, cald si vizibilitate maxima, duminica a fost ziua in care am prins prima zapada pe anul asta (chiar daca un strat de doar 2-3 cm). Acum nu sunt sigur ca a fost prima zapada pentru fiecare din cei 16 omuleti ce au dormit la stana&bivuac.

DSCF2086

DSCF2112

DSCF2116

DSCF2132

DSCF2135

DSCF2146

DSCF2155

DSCF2160

DSCF2179

DSCF2163

DSCF2189DSCF2205

Comentarii
  1. @stefan spune:

    Foarte frumos!

  2. Imi pare bine sa vad ca v-ati distrat iarasi 🙂
    Tare as fi vrut sa fiu cu voi… dar o sa vina si vremea asta

  3. felicia spune:

    Foarte frumoase locuri… nu am ajuns niciodata in Rarau!

  4. Cred ca vom mai ajunge acolo pe 12-13.12.2009; poate ajungi si tu atunci cu noi; o adresa de mail/id mess e cibotarum@yahoo.com. Numai bine si poteci insorite

  5. toma spune:

    as vrea sa fac si eu o experinta de asta …adica o noapte la o stana din rarau ..gen asta cum ati dormit si voi…cum as putea lua legatura cu dvs..adica un nr de tel sau un id dak se poate:D:D

  6. Gabi spune:

    am fost eu pe Valea Gosmanului.Ca sa ajungi la codrii aia tre sa i o f.mare dorinta sa vezi asa ceva;)

    f.faina tura.A devenit marca HPM: stana, foc, somn la saci in respectiva stana.F.tare, turaq inceputa toamna, terminata iarna:))

    Imi pare rau ca n-am fost si eu:(, mai ales ca-l vazui si pe fratele Iuliu (Bistrita).

    Toate cele bune si ture la max

  7. mihaitzateo spune:

    Foarte frumoase pozele,daca ar fi fost si cu codrul ala secular…
    Zice ca se gasesc brazi si molizi seculari in muntii Tarcaului pe valea Gosmanului ,inainte de confluenta cu Tarcaul acolo fiind o rezervatie de codru secular :
    http://www.ngo.ro/site_item_full.shtml?x=7183
    http://www.turismmontan.ro/munti_12_ro.html
    (dupa cum arata pe harta pe langa satul Ardeluta,care se afla cum vii pe raul Tarcau din comuna Tarcau in sus):
    http://harti.mielu.ro/tarcau.html

    🙂
    Nu ca am ajuns eu pe acolo sa vad respectiva rezervatie.

  8. windwhisperer spune:

    excellent traseu ! bravoooo!!

Lasă un răspuns

