Cu bicicleta in jurul Iasiului

Posted: 6 Iunie 2010 by Mihai Cibotaru in bicicleta

Un sfarsit de saptamana care ma gaseste acasa de data asta, mai mult cu atributii de familist. Reusesc pana la urma sa ma eliberez de sarcini (de fapt mai mult sa le plasez altora) asa ca sambata dimineata ma gaseste undeva in centrul oasului asteptandu-l pe Ramiro si pe Liviu C. cu care urma sa plec la pedalat in jurul Iasiului.

Albastru de Jijia

Sambata 05.06.2010

Plecam la 9:30 fix spre Tomesti-Tutora dupa care ajungem pe malul Prutului, exact in locul de confluenta a Jijiei cu Prutul. O apa tulbure si maloasa (Jijia) care se varsa in apele albastre ale Prutului. Alaturi un camp inflorit cu maci. Zici ca a luat foc pamantul.

Maci pe malul Prutului

Colinele din jurul Iasiului

Prutul&Jijia

Mergem in continuare spre sud pana la Prisecani dupa care o luam intr-o prima urcare spre Costuleni. Oricum astazi mi s-a parut ca mai mult am urcat decat coborat.

Car cu ... fan

Deasupra dealurilor

Route

Ne clatim gaturile prafuite cu o bere dupa care mergem spre Hilita. Pe drum o livada cu cirese de mai unde ne oprim vreme de 1/2 ora. Merg la fix cu berea de dinainte. Coboram spre soseaua Iasi-Vaslui mai mult cu frana trasa, traversam perpendicular soseaua aproape, pentru a incepe cea mai obositoare parte a turei (mai mult cu bicicleta alaturi) spre Schitul Blaga.

Livada cu cirese

Spre cer

Coboram rapid in Dobrovat dupa care mergem cale de vreo 10-15 kilometi pana gasim la marginea satului Slobozia/Piciorul Lupului o poiana. Destul de rotunda. E deja trecut de ora opt asa ca facem repede un foc pentu a incropi ceva de mancare. Dupa care somn de voie pana la ora sapte. Am pedalat aproape 80 de kilometri cu diferenta de nivel +/- sensibil egale de 950 metri.

De mancare

Dumnica 06.06.2010

Astazi urmeaza sa ne inalnim cu Claudiu&Matei plus Bazil pentru a ne continua plimbarea in formula largita. Ajungem pe la 10 (cum promisesem de altfel) la Mogosesti unde ne intalnim cu restul dupa care o luam spre Voinesti. Initial ne gandisem sa ajungem pe la Cucuteni insa afara e mai mult decat cald, e torid asa ca oricat incercam sa ne stingem setea tot nu reusim.

In jurul Iasiului

Asa ca o luam frumos spre Miroslava dupa care spre casa unde ajung pe la ora 16. Dupa doua zile extraordinare si o vreme excelenta. Poate doar daca era putin mai innorat …

Mai putine vorbe, mai multa miscare …